středa 4. března 2015

Dobrý večer Aničko,
moc mě potěšilo, že jste si na nás vzpomněla !
Paprsky světla došly a děkuji za ně. Jsme teď na jarních prázdninách u mých rodičů, kteří bydlí téměř v lese ve Val.Kloboukách - ta síla přírody je neuvěřitelná, cítím to téměř až hmatatelně, jen to neumím vyjádřit slovy. Nevím zda je to tím porodem, zasvěcením do reiky 1 st., počínajícím jarem či současným duchovním nábojem, který tu teď je, ale to není ani důležité. Hlavní je, že to cítím a je to velice intenzivní.

Dnes jsem poprvé cítila prostupování energie ze svých rukou - na žádost, aby reiky přišla jsem měla zavřené oči a ruku na koleni (v druhé ruce jsem držela Mienku), náhle jsem cítila velice silné, minutové brnění ruky a kolena - jakoby ruka zapustila do kolena kořeny. Skoro jsem se toho lekla a místo toho abych to nechala působit dál, zbrkle jsme přehodila ruku na druhé koleno, zda to tam ucítím taky a celé se to přerušilo, pak už se to takhle intenzivně navodit nedalo, tak snad příště :-).
Byla jsem 12 dní v porodnici, každý den ruce (nejen) na břiše a trénink dle vašich instrukcí - po 10-ti hodinách od porodu jsem pobíhala po budově i se zašitým břichem, bolest minimální - tak jsem odmítla léky od bolesti, hojení ran dle lékařů překvapivě rychl

Těším se na Vás za 3 týdny a tímto bych se rovnou chtěla k Vám objednat na zasvěcení 2. st.

Žádné komentáře:

Okomentovat